Informace o uživateli


Ztracené heslo

Registruj se, stejně jako to již udělalo 1139 uživatelů před tebou.

Mapa stránek

 

Seznam se a bav se!

Chceš se dozvědět něco o svých oblíbených knížkách, hudbě nebo filmech? Poslechni si, co ti k tomu řeknou tvoji kamarádi! Poděl se o svoje výtvory a kritizuj cizí!

Vytvoř si skupinu věnovanou svému autorovi nebo písničce, přidej se do skupiny založené odborníkem. Informace využij jak je libo.


Možnosti:


Diskuze skupiny Harry Potter Fan Club

Téma: Hermiona Grangerová

  • Martin Ježek

    Hermiona Grangerová
    12.02.2009 18:55- Martin Ježek

    Tady řešíme vše, co se týká osoby slečny Grangerové.
    Tady řešíme vše, co se týká osoby slečny...

    12345

    0

    • Martina Sidorová

      Ani ve společnosti Smrtijedů
      13.02.2009 07:41- Martina Sidorová

      se nebojím napsat, že Hermiona je skvělá!
      se nebojím napsat, že Hermiona je skvělá!

      12345

      0

      • Martin Ježek

        Moodblood
        13.02.2009 08:59- Martin Ježek

        No... na mučení se hodí skvěle.
        No... na mučení se hodí skvěle.

        12345

        0

        • Eva PETRŽÍLKOVÁ

          Hermiona
          18.02.2009 11:35- Mefista

          Ja krásnááááá, chtěla bych být jako ona! Tak běda jak mi ji někdo bude pomlouvat!!! :op
          Ja krásnááááá, chtěla bych být jako ona! Tak běda...

          12345

          0

          • Martin Ježek

            Re: Hermiona
            18.02.2009 11:38- Martin Ježek

            Mudlovská šmejdka.... no ale je docela roztomilá. Tak teď nevim jak se mam jako Zmijozelák zachovat. Prožívám "Snape-paradox".
            Mudlovská šmejdka.... no ale je docela roztomilá....

            12345

            0

            • Lucie Laštovková

              Re: Hermiona
              08.07.2009 14:11- strelena

              ;-( Teda žádná mudlovská šmejdka to rozhodně neni!!!
              Je úžasná, bystrá čarodějka.
              ;-( Teda žádná mudlovská šmejdka to rozhodně...

              12345

              0

          • Martina Sidorová

            Stojí si vždycky na svým
            18.02.2009 11:48- Martina Sidorová

            Knihomolka a fakt skvělá kouzelnice!Ovládá i umění facky, schází-li argument
            Knihomolka a fakt skvělá kouzelnice!Ovládá i...

            12345

            0

            • Martin Ježek

              Re: Stojí si vždycky na svým
              18.02.2009 11:54- Martin Ježek

              Nemá vlastní názor, její osobnost je definována pouze skrze přejaté "obecné" pravdy... Nemá čistou krev...
              Nemá vlastní názor, její osobnost je definována...

              12345

              0

              • Tomáš Kohl

                Re: Stojí si vždycky na svým
                02.08.2009 07:50- Hrobník

                Ale prdlajz! Jak řek Hagrid. Dneska už neni čaroděje nebo čarodějky co by neměla trochu kouzelnický krve. A navíc nenašlo se ještě kouzlo, který by naše Hermiona nesvedla.
                Ale prdlajz! Jak řek Hagrid. Dneska už neni...

                12345

                0

                • Lucie Laštovková

                  Re: Stojí si vždycky na svým
                  11.08.2009 13:27- strelena

                  No máš pravdu, že vždycky svedla kouzlit. Šlo jí to odzačátku, ale jedno kouzlo jí dělalo trošku problém a to vykouzlit a udržet patrona "Expecto Patronum!" na odlákání mozkomorů.
                  No máš pravdu, že vždycky svedla kouzlit. Šlo jí...

                  12345

                  0

                  • Tomáš Kohl

                    Re: Stojí si vždycky na svým
                    30.08.2009 23:44- Hrobník

                    Ono jí dělaly celkově obranný kouzla problémy. Hermiona to i sama přiznala už nevim v jakym díle, ale hlavně jak dělali zkoušku z Obrany proti černé magii s Lupinem, tak Harry byl lepší a Hermioně se to nepovedlo. Ale jinak je Hermiona dobrá.
                    Ono jí dělaly celkově obranný kouzla problémy....

                    12345

                    0

              • Tomáš Kohl

                Re: Stojí si vždycky na svým
                02.08.2009 07:48- Hrobník

                Stačí první slovo a už vim, že si tě získala na svoji stranu.
                Stačí první slovo a už vim, že si tě získala na...

                12345

                0

              • Martina Sidorová

                Hmm...
                18.02.2009 12:46- Martina Sidorová

                zda se ze Hermiona vyslovila jistou kletbu.
                zda se ze Hermiona vyslovila jistou kletbu.

                12345

                0

                • Jaya Cross

                  Hemiona
                  22.02.2009 15:51- Jaya

                  Hermiona je skvělá holka, velice nadaná čarodějka. Myslím, že je daleko talentovanější než oblíbenec Snape Draco Malfoy. Čistá krev nerozhoduje!
                  Hermiona je skvělá holka, velice nadaná...

                  12345

                  0

                  • Karolina Moravcova

                    Re: Hemiona
                    20.03.2009 19:28- Karca

                    je to šprt (no fuuj) ne jinak v pohodě holčina akorát mě štve že skončí s tim tupcem Ronem a ne s Dracem
                    je to šprt (no fuuj) ne jinak v pohodě holčina...

                    12345

                    0

                    • Jaya Cross

                      Re: Hemiona
                      21.03.2009 17:02- Jaya

                      Ty bys chtěla, aby Hermiona byla s Dracem? Už od první chvíle se nenáviděli. Draco dokonce Hermioně říkal mudlovská šmejdko.
                      Ty bys chtěla, aby Hermiona byla s Dracem? Už...

                      12345

                      0

                      • Karolina Moravcova

                        Re: Hemiona
                        22.03.2009 15:15- Karca

                        jo a proč ne taky že ? nezapomínej, že co se škádlívá to se rádo mívá a vo co, že Draco záviděl Harrymu přátele ( co si taky počít s inteligencí houpajícího se koníka(Crabe a Goyle) jestli to někdo nepochopil )
                        jo a proč ne taky že ? nezapomínej, že co se...

                        12345

                        0

                        • Jaya Cross

                          Re: Hemiona
                          22.03.2009 16:30- Jaya

                          Jo, ale v tomhle případě je tohle dost mimo! Draco neměl Hermionu rád, byla totiž nejlepší v ročníku a pocházela z mudlovské rodiny. Navíc celá Dracova rodina byli věrní služebníci Voldemorta a mudly nenáviděli. Pochybuji, že byl Draco v tomhle jiný.
                          Je možný, že Dracovi chyběli přátelé (Crabe a Goyle byli takový dva jeho ocáskové), ale v knize to není hlavní téma. Na netu je spousta stránek a blogů, kde lidé píšou různé pottpovídky, kde je možný úplně všechno.
                          Jo, ale v tomhle případě je tohle dost mimo!...

                          12345

                          0

                          • Karolina Moravcova

                            Re: Hemiona
                            23.03.2009 19:51- Karca

                            prpoč všechno musí končit happy endem proč třeba Voldy nemohl ovládnout svět a nastolit vládu zla vždy´t by to bylo príma ne konečně nějaká změna
                            prpoč všechno musí končit happy endem proč třeba...

                            12345

                            0

                            • Jan ŠKEŘÍK

                              Re: Hemiona
                              27.03.2009 12:55- Gawain Fisherman

                              Vzhledem k tomu, že většina mých oblíbených postav bídně pochcípala, tak tu závěrečnou slaďárnu moc jako HE neberu...
                              Vzhledem k tomu, že většina mých oblíbených...

                              12345

                              0

                              • Martin Ježek

                                Re: Hemiona
                                27.03.2009 13:22- Martin Ježek

                                Naprosto přesné..
                                Naprosto přesné..

                                12345

                                0

                              • Martin Ježek

                                Re: Hemiona
                                27.03.2009 13:23- Martin Ježek

                                Souhlas - docela by mě zajímalo, jak by takové zřízení dlouhodobě fungovalo. aždopádně lidi jako Hermiona by byli po právu potrestáni
                                Souhlas - docela by mě zajímalo, jak by takové...

                                12345

                                0

                                • Jaya Cross

                                  Re: Hemiona
                                  28.03.2009 21:07- Jaya

                                  To jo, ale takhle je to lepší. všechno dobře dopadlo
                                  To jo, ale takhle je to lepší. všechno dobře...

                                  12345

                                  0

                              • Soňa HADRAVOVÁ

                                Re: Hemiona
                                08.07.2009 14:06- Bastet

                                1. Hermiona a Ron jsou jasní do začátku. Jsou protiklady.
                                2. Draco má rodiné indispozice ( s čím tě vychovajít, s tím pak většinou žiješ). To by musel být odzačátku jako Sirius. Ten byl taky z takové rodina a vzepřel se.
                                3. Jestli mi tu ještě někdo jenou šáhne na Rona tak se neznám!!!!!!
                                1. Hermiona a Ron jsou jasní do začátku. Jsou...

                                12345

                                0

                                • Lucie Laštovková

                                  Re: Hemiona
                                  08.07.2009 14:33- strelena

                                  Bojim bojim...
                                  Bojim bojim...

                                  12345

                                  0

                                • Tomáš Kohl

                                  Re: Hemiona
                                  02.08.2009 07:56- Hrobník

                                  Jedna věc je škádlit se a hádat se ale věc úplně jiná je, když někdo někomu nadává. A slyšel jsem, že Rowlingová vybrala čistou a nečistou krev z druhý světový války. Je to smutný. A když už jsme u toho tak Dracovi dala facku. Od tý doby jsem věděl že to potáhne s Ronem. Protože Ron řek: " Tak ta sedla". a ona na to: "Děkuju Ronalde."
                                  Jedna věc je škádlit se a hádat se ale věc úplně...

                                  12345

                                  0

                                • Seržant Navážka

                                  Re: Hermiona
                                  13.06.2009 21:25- Navážka

                                  Tutáč!
                                  Drakouš se měl do Hermošky totálně zamilovat a tím zlomit rodové prokletí! K čemu bejt smrťožroutem ve světě, kdy Voldy je ouvr a už nikdy nebude? Nebylo by to krásné? Milenci na útěku před hněvem staromilského tatíka, mamička by je ale tajně podporovala, nakonec by starýho Luciáše ruzbolely zuby a jak by se Hermionini rodiče, zubařský šmejdi, hodili! A velké usmíření a svatba, Harry jde za svědka a pak za kmotra. Herdek, já to vidím v živejch barvách. Jo a koho by si vzal Harry? To je jasný jako tunel - přece Lenku Praštěnku! Ta je nejlepčí! A Ronald? to je černej kůň! Furt nic a pak - no jistě - mladší ségra bžské Fluoeeeerrrr! Roztomile ráčkující Francózka! Jsem já to ale talent! Že jo?
                                  Tutáč!
                                  Drakouš se měl do Hermošky totálně...

                                  12345

                                  0

                                  • Lucie Laštovková

                                    Re: Hermiona
                                    08.07.2009 14:32- strelena

                                    Fůůůj tak takhle by se mi to nelíbilo. Vůbec se k sobě nechodí. Draco by se hodil k Cho Changové..k té mi víc sedí.
                                    Fůůůj tak takhle by se mi to nelíbilo. Vůbec se k...

                                    12345

                                    0

                                  • Tomáš Kohl

                                    Re: Hemiona
                                    30.06.2009 20:16- Hrobník

                                    Mě by se to sice nelíbilo, ale na druhou stranu jak se Draco rozbrečel, tak jsem si uvědomil, že on byl nucenej k tý nenávisti. Celej život v tom žil a nepoznal nic jinýho. Je těžký nestát se smrtijedem když otec i matka jimi jsou. Buď se stane díky tomu nebo naopak nebude nenávidět ( budiž příkladem Sirius), ale jelikož nikdy nepoznal nic jinýho do svých 12 let tak pochybuju, že by mohl něco jinýho považovat za normální. Proto bych já bral Draca jako normálního člověka, který se narodil ve špatnou dobu na špatnym místě. A pokud se mohl změnit, tak v mládí, kdy se děti ještě učí a nemaj svoje názory. Jestli se nepletu říká se: Ohýbej proutek dokud je ještě mladý. Protože až vyroste a zesílí stane se z něj prut a už ho neohneš, jedině zlomíš.
                                    Mě by se to sice nelíbilo, ale na druhou stranu...

                                    12345

                                    0

                                    • Karolina Moravcova

                                      Re: Draco
                                      24.08.2009 16:23- Karca

                                      Hmm tak mě tak napadá proč vlastně třeba Trewanlyová nezačala chodit se Snapeem nebo Pomyfreová s Kratiknotem, ale stejně by byl nejlepší Hagrid s Minervou....
                                      Hmm tak mě tak napadá proč vlastně třeba...

                                      12345

                                      0

                                      • Tomáš Kohl

                                        Re: Draco
                                        30.08.2009 23:40- Hrobník

                                        Hagrid a McGonagallová neni špatnej nápad. Jestli se nepletu tak na jednom Vánočnim večírku jí přece Hagrid dal pusu a jí to nevadilo. Přes léto jsem čet jeden článek a tam psali, že její vyprávění jsou tak čtivý hlavně kvůli vypracovaným postavám, jejich vývoji a mnoha odbočkama, který se zdaj bejt uzavřený a přitom se v dalších dílech spojí......
                                        Teď může bejt můj text pro některý lidi hádankou ale to patří k tajemnému dílu paní Rowlingové. Ale to jsme trochu odbočili od chudáka Hermiony. Tak abych to trochu napravil, řeknu vám, že mně nejvíc dostala Hermiona ve filmu když byl Vánoční ples jak jinak a Hermiona šla s tim z Kruvalu. Co si o tom myslíte?
                                        Hagrid a McGonagallová neni špatnej nápad. Jestli...

                                        12345

                                        0

                                        • Karolina Moravcova

                                          Re: rande s Krumem
                                          01.09.2009 12:46- Karca

                                          ale Draco byl už zabranej a Voldy nebyl ještě v hmotné formě a kdo by byl stejně lepší než Harryho protivník (asi si pořídila příručku Jak naštvat Ronaleda )
                                          ale Draco byl už zabranej a Voldy nebyl ještě v...

                                          12345

                                          0

                                          • Soňa HADRAVOVÁ

                                            Re: rande s Krumem
                                            01.09.2009 13:46- Bastet

                                            Co si budeme povídat, chlapy jsou stvoření natvrdlá a občas potřebují pořádně nakop… nasměrovat správným směrem. Viktor byl je letmá známost, neměl chudák šanci.
                                            Co si budeme povídat, chlapy jsou stvoření...

                                            12345

                                            0

                                            • Tomáš Kohl

                                              Re: rande s Krumem
                                              01.09.2009 19:03- Hrobník

                                              Tak to je tvrdá kritika "holek z k4u.cz"!
                                              Mě se ale taky líbila proměna od zbožňování až k nenávisti.
                                              Ale tak na druhou stranu ji berou jako kámošku, tak ani nepředpokládaj... A to je u holek malér. Musí se počítat vždycky se všim. Jinak by to nebyla sranda.
                                              Tak to je tvrdá kritika "holek z...

                                              12345

                                              0

                                              • Soňa HADRAVOVÁ

                                                Re: rande s Krumem
                                                01.09.2009 21:03- Bastet

                                                To není kritika, ale fakt.
                                                To není kritika, ale fakt.

                                                12345

                                                0

                                              • Martin Ježek

                                                Re: rande s Krumem
                                                06.09.2009 12:52- Martin Ježek

                                                Holt to Rowlingový asi s nikym slavnym nevyšlo no... jinak by si to tam Viktor pořádně užil...
                                                Holt to Rowlingový asi s nikym slavnym nevyšlo...

                                                12345

                                                0